Eten van een Lekkere Tafel

dinsdag 13 december 2016

Septemberbruiloft De Lindenhof | Inge&Joris

Ongeveer 6 maanden voor de bruiloft krijg ik een super leuke mail van Inge en Joris. Ze vroegen mij of ik 12 september beschikbaar was om de catering te verzorgen voor hun huwelijk. Gelukkig had ik tijd en plek dus ik zei met een grote glimlach op mijn gezicht ja wij kunnen. :-)

6 maanden later was de grote dag wij mochten de heerlijke lekkernijen verzorgen voor het huwelijk van Inge en Joris. Ik was best wel zenuwachtig voor deze opdracht omdat Inge een collega is uit de trouwbranche. Inge is namelijk trouwfotograaf dus een beetje extra spanning was er zeker aanwezig.

Daarnaast hadden ze gekozen voor Luther als fotograaf. Oh wat kan deze fotograaf mooie foto's maken. Ik snap de keuze van Inge en Joris helemaal. 

De dag was helemaal geweldig het huwelijk was helemaal top! Mooie en lieve mensen en een prachtig bruidspaar. Kortom wij hebben als team genoten en zijn blij dat wij een onderdeel hebben mogen uitmaken van hun bijzondere dag. 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten