Eten van een Lekkere Tafel

zondag 27 oktober 2013

WIN ACTIE!!!!!!


Nu Eten van een Lekkere Tafel al bijna weer 3 maanden online is en steeds meer naamsbekendheid krijgt, grijp ik de kans om dit te vieren. Maak kans op een waanzinnig Zoete Verwentafel proeverij in mijn Proeflokaal in Vught voor 8 personen ter waarde van 150 euro! De proeverij mag in overleg in april/mei 2014 gehouden worden.

Wat moet je doen:
1. like of deel de FB paginahttps://www.facebook.com/EtenVanEenLekkerTaart
2. Laat een reactie achter en vertel in je reactie waarom je wilt winnen.

Bij 300 likes ga ik de prijs (proeverij) verloten onder de FB volgers van Eten van een Lekkere Tafel.




2 opmerkingen:

  1. Ik wil graag winnen omdat het een perfect uitje zou zijn met mijn familie. We houden van lekker eten samen en gezelligheid, en volgens mij krijg je dit allebei bij het Proeflokaal. Ik woon nog niet zo lang in deze omgeving, maar kende het proeflokaal nog niet, ook al heb ik wel een tijd in Vught gewerkt. Het is een ideale kennismaking! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Laura, Dank je wel voor je reactie heb je de FB van Eten van een Lekkere Tafel al een like gegeven? Groetjes

      Verwijderen